ПОДАЧА ІНФОРМАЦІЇ ПРО БЕНЕФІЦІАРІВ: ПРОЦЕДУРА І СТРОКИ
З 11 липня 2021 року вступає у законну силу Наказ Мінфіну № 163 «Про затвердження Положення про форму і зміст структури власності».
Це означає, що саме з 11 липня 2021 року для власників бізнесу настає обов’язок подати державному реєстратору або нотаріусу відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи.
Більш детально на цю тему ми писали в нашій статті НОВІ СЮРПРИЗИ ДЛЯ БІЗНЕСУ, АБО ЯК НЕ ОТРИМАТИ ШТРАФ ЗА БЕНЕФІЦІАРА.
Звертаємо увагу, що за неподання або несвоєчасне подання державному реєстратору інформації/відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи або про його відсутність, на керівника юридичної особи буде накладено штраф у розмірі від 17 000 гривень до 51 000 гривень.
Для підтвердження відомостей про бенефіціара юридичної особи, державному реєстратору або нотаріусу слід подати такий комплект документів:
- Реєстраційну картку заяви щодо державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу;
- Нотаріально посвідчену копію паспорта бенефіціара юридичної особи;
- Структуру власності юридичної особи;
- Якщо бенефіціар є нерезидентом, то подається витяг, виписка з торгового, судового чи банківського реєстру, що підтверджує реєстрацію юридичної особи — нерезидента в країні її місцезнаходження.
До відома підприємців!!!
Строк для подачі відомостей про підтвердження інформації про кінцевого бенефіціарного власника становить 3 місяці – з 11 липня по 11 жовтня 2021 року.
Сплачувати державне мито за подачу відомостей про бенефіціара не потрібно.
У випадку неподання документів реєстратору щодо бенефіціара протягом тримісячного терміну, керівникам юридичних осіб загрожує штраф до 51 000 гривень!
Наші юристи допоможуть Вам правильно підготувати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи та структуру власності, та подадуть потрібні документи державному реєстратору.
Детальніше за телефоном: +38 067 607 50 84.