ІНВЕСТИЦІЇ ДЛЯ УКРАЇНИ. ЯК СТВОРИТИ КОМПАНІЮ ІНОЗЕМЦЮ?!

Останнім часом серед наших Клієнтів почало надходити багато питань щодо створення або купівлі компаній, зокрема, приватних підприємств, товариств з обмеженою відповідальністю іноземцями, які бажають мати власний бізнес в Україні.

Іноземці, або юридичною мовою – нерезиденти не рідко відкривають в Україні як філії та представництва закордонних компаній, бренди яких відомі на увесь світ (fashion індустрія, авто-салони, представники будівельного, табачного бізнесу), так і новий бізнес, який сприяє притоку до української економіки нових інвестицій. Найчастіше бізнес в Україні купують та створюють громадяни з країн Євросоюзу, Росії та Білорусі.

Коли нерезиденти прийняли рішення розпочати свою бізнес діяльність в Україні, вони зіштовхуються з рядом запитань: це є процедура створення компанії, пакет документів, які необхідно надати державному реєстратору, необхідність отримання тимчасової посвідки на місце проживання в Україні, отримання дозволу на працевлаштування в Україні та ряд інших запитів, які стосуються отримання дозвільних документів, пов’язаних зі специфікою самого бізнесу.

Які ж мають бути кроки нерезидента для відкриття власної справи в Україні ?

  1. Якщо нерезидент – фізична особа, йому потрібно отримати в Україні реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).

Отримання зазначеного документу надасть можливість іноземному громадянину повноцінно приймати участь у діловому житті країни, така особа може брати участь у загальних зборах засновників Товариства, бути засновником юридичної особи, може подавати необхідні документи державному реєстратору, податковим органам України.

Для отримання ідентифікаційного коду нерезиденту потрібно мати при собі нотаріально завірений переклад паспорту та довіреність на представника, який відвідає державні органи та отримає ідентифікаційний код нерезидента. Зазвичай, термін отримання ідентифікаційного коду становить 3-5 робочих днів.

  1. Маючи на руках ідентифікаційний код, нерезидент може власним Рішенням створити юридичну особу (приватне підприємство, товариство з обмеженою відповідальністю), ухваливши відповідне рішення. В Рішенні зазначається склад засновників юридичної особи, розмір її статутного капіталу та його розподіл між засновниками, місцезнаходження компанії, її види діяльності, особа, яка буде виконувати повноваження директора.
  1. Створення та підписання Статуту.

Статут – це установчий документ, яким регулюються всі нюанси діяльності та функціювання компанії, прописуються повноваження загальних зборів засновників компанії, функції виконавчого органу, порядок контролю за діяльністю, розподіл прибутку, внесення змін до статуту та ряд інших важливих питань. Статут повинен відповідати вимогам законодавства України, більш того, підписи засновників юридичної особи на Статуті нотаріально засвідчуються. Для підписання Статуту, нерезиденту потрібно надати нотаріусу нотаріально завірений переклад паспорту.

  1. Заповнення реєстраційної картки.

Реєстраційна картка- це форма бланку, яка розроблена та затверджена Міністерством юстиції України, та в якій зазначається основна інформація про юридичну особу, що створюється, її засновників та кінцевих бенефіціарних власників.

Реєстраційна картка, Рішення про заснування юридичної особи та статут подаються державному реєстратору, який реєструє юридичну особу та вносить про неї відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

  1. Отримання Виписки

Виписка – це документ, який підтверджує реєстрацію юридичної особи та наявність про неї інформації в Реєстрі юридичних осіб.

У випадку, якщо нерезидентом, який бажає купити чи створити компанію в Україні є юридична особа, такій особі слід мати нотаріально засвідчений переклад Витягу з торгового, банківського, судового реєстру з апостилем (Якщо між Україною та країною -походження нерезидента укладена відповідна Конвенція).

Детальніше отримати інформацію та фахові послуги з усіх питань Ви можете за телефоном: +380678478484.

Leave a Comment